محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

بدون عنوان

1391/11/1 10:20
نویسنده : مامان محیا
172 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه محیا با باباش موندن تو خونه و من رفتم پانزده خرداد مقداری خرید کردم

البته بیشتر برای محیا خرید کردم

جمعه هم دایی مهدی و خانوادش و اکبر و اکرم خونه مهرناز اینا بودن و ما هم رفتیم اونجا

و اینو بگم که محیا مهرناز رو مختص خودش میدونه و به هیچ وجه نمیتونه بپذیره که مهرناز بچه دیگه ای رو بغل کنه و یا باهاش بازی کنه

وقتی مهرناز ترنم رو بغلش میکنه یا با امیر حسین بازی میکنه بلافاصله به انواع مختلف عکس العمل نشون میده

-------------------------

دیشب داشتم به محیا حروف T - U  را یاد میدادم بهش گفتم U یعنی شما و محیا پرسید T یعنی چی

گفتم تی به تنهایی معنی نمیده باید با حروف دیگه باشه تا معنی بده که محیا گفت من میدونم معنی T (تی) میشه چایی

من اصلا حضور ذهن نداشتم

آفرین به دختر باهوشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مانی محیا
1 بهمن 91 10:34
آفرین به محیای باهوش. راستی خسیس نباش دیگه قرار بود ازون سی دی ها که اون روز آقاها برات آورد بدی من رایت کنم. بیار برام باشه؟ تو این گرونی نرم بخرم.تازه نمیدونم چی خوبه. تو استفاده کردی.تراشه الماس براش خریدم نصفه نیمه ول کردیم..


تو کی خواستی من ندادم؟
من سی دی های آموزشی دیگه هم دارم هر کدوم رو خواستی برات میارم ای بابا
فلش بده برات بریزم
مامان سانای
2 بهمن 91 8:52
آفرین
مامان صدف
2 بهمن 91 14:33
آفرین محیای باهوش و آفرین به مامانی که این قدر برات رحمت میکشه و این چیزا رو بهت یاد میده.
مامان کسرا
4 بهمن 91 10:29
ماشاالله اسپند واسش دود کن