محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

بدون عنوان

1391/10/26 10:26
نویسنده : مامان محیا
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز صبح هم طرح زوج و فرد بود و صبح خودمون اومدیم

به محیا گفتم امروز میخواهیم با اتوبوس بریم

و محیا هم از اتوبوس خوشش میاد و سریع آماده شدیم که به سرویس برسیم

ولی ما تا برسیم سرویس رفته بود ومن خواستم تاکسی بگیرم که محیا گفت نه من دوست دارم با اتوبوس برم و تاکسی سوار نشد

من هم بهش توضیح دادم که دیر رسیدیم و اتوبوس رفته و مجبوریم با تاکسی بریم دیگه چون سردش بود قبول کرد که با تاکسی بیاد

 تا سر ولنجک با تاکسی اومدیم و وایستاده بودیم که تاکسی بعدی رو سوار بشیم که یکی از سرویس ها از اونجا رد میشد و تا مارو دید نگه داشت و ما هم بلاخره موفق شدیم اتوبوس سوار شیم و ...

وقتی هم رسیدیم مهد خاله های محیا نیومده بودن و با محیا رفتیم تو اتاقشون و محیا وسایلای اتاقشون رو یکی یکی به من معرفی کرد و بعدش با هم رفتیم کلاس خاله منظر

ومن هم امدم سرکار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوثری
26 دی 91 10:36
با طراحی تقویم کودک وتم های مختلف تولد درخدمت شما هستیم طرح های جدیدمون تنوع زیادی دارن حتما ببینید حضورتون باعث دلگرمی ماست http://temparti.blogfa.com/