محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

بدون عنوان

1391/4/31 8:34
نویسنده : مامان محیا
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز اولین روز ماه مبارک رمضان است دلم لک زده بود برای یه عبادت درست و حسابی

سحری که بلند شدم کلی راز و نیاز و عبادت کردم و خیلی هم چسبید

-----------------------------------

دیگر اینکه از محیا بگم  ،یه هفته ای میشه  که از داران برگشتیم روزهای اول خیلی اذیت شد و اذیتمون کرد الکی بهانه میگرفت و گریه میکرد ولی الان دیگه بهتر شده و همش خاطرات داران و با ذوق و شوق تعریف میکنه و ...

دیروز با باباش رفته بود پارک  وقتی برگشتند بمن گفت مامان جونم خیلی دلم برات تنگ شده بود

ولی باباش گفت از پارک خونه نمیومد بهش میگفتم بریم خونه، الان مامانی تنهاست و حوصله اش سر میره،محیا در جوابش گفته نه نمیام خونه، اشکالی نداره بذار مامان تنها بمونه و حوصلش سر برهمتفکر

 ودیگه اینکه هر وسیله یا اسباب بازی که میخریم بلافاصله تمام قطعاتش رو از هم جدا میکنه مثلا دست و پای عروسک رو در میاره واگر پارچه ای بود  پاره میکنه ، گوشی موبایل اسباب بازی رو دکمه هاشو درمیاره  و خلاصه یک اسباب بازی سالم تو خونه ما الان پیدا نمیشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کسرا
1 مرداد 91 8:57
عبادت ها قبول و التماس دعا آفرین به محیا جون باهوش
مامان دانیال
1 مرداد 91 9:25
امان از دست این شیطونک ها.
مامان صدف
2 مرداد 91 11:51
طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق. ما رو از دعا فراموش نکنید
مامان محمدرضا
4 مرداد 91 10:20
هنوز تو روز اول موندی؟
تاثیر روزه اس یا ...
اگه کسی اذیتت کرده عکسشو بده پاره می کنم.
البته فکرم نمی کنم کسی جرات کنه مامان محیارو اذیت کنه .


ممنونم عزیزم که به فکر منی
محیا
6 مرداد 91 18:22
وبتون خیلی خوشمله واقعا دوست داشتین به منم سربزنین خوشحال میشم