محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

بدون عنوان

1393/8/25 9:43
نویسنده : مامان محیا
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پنج شنبه و جمعه را داران بودیم

بابای محیا با دوستش میخواستند برن جلفا، کار داشتندو به ما گفتند شما هم تشریف بیارید بریم

ومن هم با حجم زیاد تکالیف و دروس سنگین پیام نور ، هیچ میلی به رفتن نداشتم

ولی چون محیا اسم داران رو تا میشنوه ،هوش از سرش می پره

دست بردار نبود که بریم ،باید بریم وآخ جون داران و ....

چهارشنبه ساعت6 عصر راه افتادیم و حدود ساعت 1 رسیدیم تبریز و شب اونجا موندیم و فرداش همراه با امین  اینا رفتیم جلفا و خونه دایی حسین و تا شب اونجا موندیم و شب همگی رفتیم داران و خونه مادرم بودیم و فرداش هم  بعد از اینکه محیا کلی تو کوچه های داران با بچه ها بازی کرد برگشتیم تهران.

جای مادرم خالی خالی بود،احساس کردم از من بدبخت تر توی این دنیا کسی نیست همه مادر دارند بجز من

خوش بحالشون.

و محیا اینروزها به من میگه یه روزی تو میمیری و بابایی مجبور میشه با من و همسرم و بچه هام  زندگی کنه

میگم از کجا میدونی من زودتر می میرم

میگه همیشه مامانا زودتر می میرند . خدا کنه همونطوری باشه که محیا میگه

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان کبری و دخترعمو مهشاد
25 آبان 93 10:06
سلام. وبلاگ زیبایی دارین. به ما هم سربزنین. اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید و به ماهم خبر بدید که شما رو لینک کنیم.
مامان وبابا حسین
27 آبان 93 9:15
نا شکری نکن خانومی . یه نگاهی به اطرافت بنداز .سالم وتندرستی . در یک محیط فوق العاده خوب شاغلی .دختری باهوشی وخوشگلی داری .زندگی نرمال وسالمی داری .حالا چرا بدبختی؟ قبول دارم که درگذشت مادرتان برای شما خیلی سخت بوده ولی این رسم روزگاره باید صبور باشی وبرای شادی روحش تلاش کنی با عذاب دادن خودتان چیزی درست نمی شه از بس از این حرفا کفتی که روی محیا جون هم تاثیر گذاشته .مواظب خودت باش.مطمئنم خیلی ها هستند که حسرت زندگی تو وامثال تو را دارند همیشه داشته هات را ببین وشاکر باش.ببخشید مثل نصیحت شد .چون دوستت دارم از کلمه بدبخت ناراحت شدم .
مامان محیا
پاسخ
ممنون لطف دارید.