محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

قبولی ارشد

1392/11/8 10:25
نویسنده : مامان محیا
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پس از اینهمه خبرهای بد (بیماری مادرم و فوتش و ...)بلاخره یه خبر خوب هم نصیب ما شد

و اینکه فراگیر ارشد پیام نور شرکت کرده بودم و دیشب خبر قبولیم رو شنیدم

هم خوشحال شدم و هم ناراحت

ناراحت از اینکه یه نفر از خبر قبولیم خیلی خوشحال میشد و الان در قید حیات نیست

وقتی مادرم تبریز بود هر وقت میگفتم میخوام بیام دیدنت

میگفت امتحانت رو بده بعد بیا

همیشه بمن میگفت اگه تاحالا خونده بودی الان دکتری هم گرفته بودی

یادمه وقتی کنکور کارشناسی رو قبول شدم خیلی خوشحال بود و هر جا مینشست میگفت از بین این همه دخترا که مرحله اول قبول شده بودند فقط دختر من مرحله دوم قبول شده

و زنداداشم هم میگفت چه پزی میده مادر

من هم بهش میگفتم بچه باید باعث افتخار و پز پدر و مادرش بشه  و من هم خوشحالم که مادرم بخاطر من پز میده.

دلم برات تنگ شده مادر عزیزم ،کاش بودی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مانی محیا
13 بهمن 92 15:39
ایشالا خیره ما جاش برات خوشحالیم.مهم نیس که ایشون کجاس مهم اینه شادش میکنی و ازینجا براش شادی میفرستی.