محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

عکاس مهد

1392/7/21 10:56
نویسنده : مامان محیا
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز قرار بود عکاس بیاد توی مهد و توی دفترشون نوشته بود دودست لباس بذارید و تعداد عکسها رو مشخص کنید

من امروز به خاطری جراحی دندونم استعلاجی بودم و نمیخواستم بیام سرکار

صبح محیا رو آماده کردم و موهاشو سشوار کشیدم و لباساشو گذاشتم و توی دفترش هم تعداد عکسها رو نوشتم و

 گفتم محیا من امروز نمیام سرکار ،تو خونه میمونم که دندونم زود خوب بشه و تو با بابایی دوتایی برید و من تو خونه منتظر میمونم که شما برگردید.

محیا اولش گفت باشه ولی بعدش یک اشک بهاری ریخت که ...

مجبور شدم قید استعلاجی رو بزنم و به خاطر عکاس بیام سرکار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام مامان محیا
2 آبان 92 1:09
روزی که خدا گل خلایق سرشت بالای در بهشت اینگونه نوشت بی مهر علی ورود اکیدا ممنوع با حب علی بیا که بازست بهشت "عید ولایت بر نی نی وبلاگیها مبارک "
مامان دانیال
4 آبان 92 8:45
عزیزم مادر بودن یعنی همیشه از خودگذشتن. انشاالله دندونت خوب شده باشه. آهنگ وبلاگت خوشگله
مامان کسرا
4 آبان 92 14:33
آفرین به شما که به خاطر دختر گلمون فداکاری کردی انشالله شما و دخترت همیشه سالم باشید.