محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

بدون عنوان

1392/4/5 10:39
نویسنده : مامان محیا
873 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیگه روزهای آخر آموزش شنای محیاست دیروز جلسه دهم بود و دو جلسه دیگه مونده

توی این ده جلسه خیلی خوب یادگرفته اصلا فکرش رو هم نمیکردم که به این خوبی بتونه یاد بگیره

شیرجه میره تو چهار متری و ازین سر تا اون سر چهارمتری رو دوچرخه میره و بعد به پشت میخوابه و برمیگرده

فرناز (مربی شنا)گفته یه 12 جلسه دیگه هم ثبت نامش کن که  شنا رو بطور کامل یادش بدم و بتونه تو مسابقات شنا شرکت کنه.

صبح امروز هم محیا مهد نرفت و با من اومد دانشکده و بساطش رو چیده بود که نقاشی بکشه از طریق  paint توی کامپیوتر که خانم فراهانی زنگ زد و گفت رفتم مهد که امیرو بذارم  دیدم بچه ها نیستند و رفتند پارک ولنجک

اگه محیا اونجاست بیاد با امیر ببرمشون پارک ولنجک

محیا هم تا امیرو دید و ترجیح داد بره پیش بچه های دیگه توی پارک

که بعدش خانم فراهانی اومد و گفتش بچه ها زیر الاچیق نشسته بودن و داشتن صبحانه میخوردند

جای یه دوربین خالی که ازشون عکس میگرفتیم.

ساعت 2 میرم دنبالش و میارمش کتابخانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
5 تیر 92 10:57
سلام چه دختر نازنینی دارید خدا حفطش کنه.اسم دختر منم محیاست.خوشحال میشیم به کلبه ی حقیرانه ی ما سربزنید
مهسا مامان نورا
8 تیر 92 12:03
سلام نورا در مسابقه جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده است برای رای به کوچولوی ما کد190رو به شماره 20008080200 پیامک بزنید .خوشحال میشم دوستم منتظر رایتونم
مانی محیا
9 تیر 92 11:29
چه خوب بابت شناش خیلی خوشحال شدم. باید یه روز بیام به چشم ببینم. بچه های دیگه چکار کردن... راستی هر چی قالب میذارم تو هم از همون خوشت میادها


اول من این قالب رو انتخاب کردم
تازه اسم محیا رو هم من جلوتر از تو انتخاب کرده بودم