محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

جشن نوروزی در مهد

1391/12/27 8:46
نویسنده : مامان محیا
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چهارشنبه جشن نوروزی توی مهد بود کلاس محیا اینا هم یه نمایش داشتند که نقش اولش مال محیا بود

محیا گنجشک بود محمد رضا خرس بود و پارسا حاجی فیروز بود بقیه بچه ها هم درخت بودند

محیا یه نوک گذاشته بود و میگفت جیک جیک خرس کوچولو بیدارشو داره عید میشه خرسه هم میگفت نه خوابم میاد و.... حالا من نمیخوام کامل توضیح بدم

دوربین رو دادم مربیشون عکس گرفته و خود مهد هم فیلمبرداری کرده ،قراره به هرکی یه سی دی بدن

امروز هم  قراره برن سیرک و دوربین رو دادم به مریم که ازشون عکس بگیره

فردا عکسای جشن و سیرک و هردو رو میذارم

سه شنبه محیا میدونست که جشن دارن و باید نقش گنجشک رو بازی کنه چند روزی بود توی مهد تمرین داشتندو صبح چهارشنبه استرس داشت میگفت نمی خوام برم مهد

میدونستم بخاطر نمایشه هستش که نمی خواد بره مهد

بهش گفتم محیا تو باید قوی باشی من به تو افتخار میکنم . دیگه هیچی نگفت و با اعتماد به نفس کامل رفت

و عصری که از خانم سیفی پرسیدم گفت محیا ماشالله نقششو خیلی خوب بازی کرد.

من به تو افتخار میکنم محیا

و این هم عکسها

و اینجا جشن نوروزی

سفره هفت سین توی مهد

از طرف مهد بهشون عیدی یه کیف و یه تقویم داده بودند که داخل کیفه یه دستبند هم بود که اینجا کادوهاشونو باز کرده بودند و داشتند به هم دیگه نشون میدادند

پانیذ و محیا

ستایش- محیا- هانا- آوا

واینجا همون سیرکه که دیروز رفته بودند

 

مهرت جاودانه در دلم خواهد ماند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)