محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

بدون عنوان

1391/8/3 9:58
نویسنده : مامان محیا
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

از این هفته بنویسم

جمعه رفتیم پارک و یکی از بچه ها سگ آورده بود همش با اون مشغول شدند و...

یکشنبه رفتیم شهر بازی

دوشنبه هم عکاس اومده بود من گفته بودم چندتا عکس از محیا بگیره و خودم  چندتا عکس بادوربین خودم از محیا وبچه های مهد گرفتم

دیروز هم صبح رفتیم بانک صادرات و تابیاییم برسیم مهد شده بودساعت نه

امروز هم که بابایی نبود و ماتنهایی اومدیم چون که دیشب رفت شهرستان

و توی اوین آقای کاظمی رو دیدیم و سوار کردیم .همین

---------------------------------------------------

یک کمی هم از اخلاق و رفتار محیا بگم که:اصلا حرف منو گوش نمی کنه وهرکاری که دوست داره میکنه

فقط وقتیکه یه چیز دلبخواهش رو میخرم  همون موقع میگه ممنونم مامان که خریدی دوستت دارم و دیگه به حرفت گوش میکنم

ولی به سرعت میزنه زیر قولش همون آش و همون کاسه

اگر همین جوری پیش بره مطمئنم در آینده دچار مشکل می شویم

----------------------------------------

دیگه اینکه کار دندوناش هم تموم شدو همه دندوناش ردیفه  و دندون خراب دیگه نداره حتی دندون جلوییهاش هم که به خاطر فطره آهن سیاه شده یود  و کمی هم پوسیدگی داشت و دکترش میگفت نمیخواد پرش کنیم چون که می افتن

ولی سیاهیاش تراشیده شد و پر شد .

----------------------------------------------

الان برم اگه سیم رابط پیدا کردم عکساشونو هم میزارم و گرنه میمونه برای شنبه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کسرا
3 آبان 91 10:10
سلام این قول ها فقط مال موقعیه که کار خودشون راه بیفته فکر کنم هنوز زوده که این وروجکها را بشناسیم کسرا هم از این قولهای لحظه ای زیاد داداه الهی که خدا همشونو حفظ کنه
مامان سانای
6 آبان 91 8:32
سلام مامان محیا از دست این بچه ها آدم نمی دونه چی کار کنه البته سانای خیلی بهتر شده یه ذره حوصله به خرج می دم دیگه لجبازی نمی کنه


امیدوارم بزرگتر که شدند بهتر بشن