محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

بدون عنوان

1391/2/25 8:43
نویسنده : مامان محیا
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پنجشنبه من و محیا و باباش رفتیم پارک ساعت 10 رفتیم تا ساعت 2 اونجا بودیم

جمعه هم عروسی دختر عمه محیا بود رفتیم اونجا

شنبه هم من جراحی لثه داشتم بعد جراحی خیلی درد داشتم رفتم درمانگاه پیروکسیکام زدم کمی بهتر شدم

ولی بعد از اون صورتم ورم کرد طوری که نتونستم بیام سرکار

محیا هم صبح میگفت مامان خوشحالم که موندیم خونه و مهد نرفتیم ولی نزدیکای ظهر میگفت منو ببر مهد

داروهای مسکن خورده بودم خوابم میومد محیا اصلا نمیذاشت بخوابم

تا اینکه ساعت 1 خوابید من هم خواستم بخوابم که تلفنها نذاشتند حالا سرکار میومدم بهتر بود

امروز هم صبح با محیا رفتیم زمین چمن کمی بازی کرد از مدیریت زمین چمن یه توپ گرفتیم و بازی کردیم

ولی به هیچ عنوان حاضر نبود بیاد مهد و میگفت بازی کنیم آخرش هم با گریه آوردمش مهد ولی جلوی مهد دیگه گریه نکرد و با خاله مریم رفت تو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دانیال
26 اردیبهشت 91 9:49
آخی. دیدم لثت ورم کرده بود. انشااله زود خوب بشی.
مامان صدف
26 اردیبهشت 91 10:26
ولی خشگل شدی. تنوعه دیگه. ان شاءالله هر چه زودتر خوب بشی.
مامان کسرا
26 اردیبهشت 91 13:52
اینپلنت دندون سخته و خیلی شجاعت میخواد . دختر گلت را عوض من ببوس