محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

بدون عنوان

1391/2/4 8:28
نویسنده : مامان محیا
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیگه محیا عادت کرده صبح ها بریم زمین چمن

امروز اومدم مهد و محیا لباساشو عوض کرد و میخواستیم بریم زمین چمن که محمدرضا رو دیدیم که میومد مهد

تا محیا رو دید راهش رو کج کرد  اومد به سمت ما و باهم رفتیم زمین چمن

اونجا هم دوتا توپ گرفتیم و کمی توپ بازی کردند و دویدند و برگشتیم مهد

توی حیاط مهد هم کمی تاپ بازی و سرسره

بعدش دیگه بای

بچه ها رفتند مهد و ما هم اومدیم سرکار 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محیا
4 اردیبهشت 91 8:43
این محیا رابطه اش با پسرمسرها خیلی خوبه ها. مامانش هم که خوش اخلاق.رو هوا میبرن دخترتو. مواظب باش. هرچند این تویی پسر مردمو میاری تو خونه


تو خونه نیاوردم من
همون زمین چمن و بیرون میرونا
تازه من محیا رو به کس کسونش نمیدم به همه کسونش نمیدم
فکر کردی من محیا رو بدم به امیر یا محمد رضا،اصلا و ابدا
دختر من قیمتیه
مامان دانیال
4 اردیبهشت 91 10:43
ملیحه
4 اردیبهشت 91 14:11
سلام اسم دخترمن هم محیاست اما اون هشت ماهشه ودیروزاولین دندونشو درآورده محیای من هم مثل گل شما خوشگلوخوشمزه است.ازآشنایی با شماخوشحالم
مامان محیا
5 اردیبهشت 91 13:03
منظورم بعد ازدواجه که دوماد سرخونش میکنی..


بعله