محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

بدون عنوان

1391/1/30 10:40
نویسنده : مامان محیا
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز صبح هم با محیا رفتیم زمین چمن توی راه محیا از من پرسید کجا میریم مامان

گفتم زمین چمن

گفت آخ جون زمین چمن من خیلی دوست دارم

اونجا هم با امیر مهدی پسر خانم عمادی کمی بازی کردند و بعد رفتیم مهد

ومن اومدم دانشکده و باز هم صبحانه بود دکتر شریفی از مکه اومده بود بمناسبتش صبحانه داد.

همین

و این هم دوتاعکس ازمناظر زیبای داران که هیچ ربطی به قضیه صبحانه نداره

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محیا
30 فروردین 91 10:09
بازار گرمی میکنه دیگه. عکاس ندیدم اینقدر مشتری داشته باشه. من اول عکسا رو میبینم اگه خوشم نیاد میذارم رو میزش و پولشو نمیدم. تازه خودم عکساسی قشنگتری میگیرم.. منظره پشتش هم غیر واقعیه.. بذار عکساشو ببینیم
مامان هستی
30 فروردین 91 11:24
خب ناهار میداد چرا صبحونه


خوب دیگه وسعش به صبحانه رسیده دیگه
مامان دانیال
2 اردیبهشت 91 10:45
عکسهای داران خیلی قشنگتره. خوش به حالتون که یک جای به این قشنگی دارید. صبحانه هم نوش جانتون.
مامان صدف
2 اردیبهشت 91 11:44
عجب جاییه این داران. خیــــــــــــــــــلی خشگله


متشکرم