محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

بدون عنوان

1391/1/26 9:18
نویسنده : مامان محیا
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پنجشنبه صبح رفتیم پارک نزدیک خونمون

بعد از ظهرهم عمه شهلا و عمه مهناز برای عید دیدنی اومده بودند ومحیا با امیرحسین و بنیامین تا ١٢ شب بازی کرده و خوش گذرونده

جمعه هم من برای آزمون دکترا اومده بودم و محیا تمام روز رو با باباش بوده بعد از ظهر هم با هم رفتیم پارک نزدیک خونمون

----------------------------------------------------------------

یک مطلب دیگه هم در مورد مسواک زدن محیا جهت اطلاع محیا عرض کنم

اینکه اصلا مسواک زدن رو دوست نداره و انواع خمیر دندانها رو با طمعهای مختلف امتحان کرده و از هیچ کدوم خوشش نمیاد آخرش هم همین خمیر دندان بزرگسالان داروگر ٣ رو ترجیح داده ولی باز هم با هزار اکراه مسواک میزنه هرشب قبل از خواب برای مسواک زدنش برنامه داریم

هفته پیش باباش گفته مسئولیت مسواک زدن محیا با من

به من گفته تو بدجور مسواک میزنی و بچه اذیت میشه و ما هم از خدا خواسته گفتیم بفرما این مسئولیت تقدیم به شما

بعد از یک هفته دیدم باباش هم خوب مسواک نمیزنه

دوباره مسئولیت بزرگ مسواک زدن دندونهای محیا رو خودم به عهده گرفتم و در این مورد هم اصلا شوخی با هیچ کس ندارم حتی محیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آرزوهای رنگی
26 فروردین 91 10:25
سلام.شمارا به دیدن نقاشیهام در وبلاگم دعوت میکنم اگر دوست داشبه باشید میتونم نقاشی فرزند نازتان را از روی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم واگر خوشتان آمد میتونید بخرید موفق وسربلند باشید برام نظر بگذارید
مامان دانیال
26 فروردین 91 12:04
موفق باشی عزیزم. زندگی چه مسئولیت هایی رو دوش آدم میزاه.
مامان کسرا
27 فروردین 91 9:26
الهی که همیشه خوش باشید و امیدوارم هرچه زودتر محیاجون خودش بتونه مسواک بزنه
مامان سانای
27 فروردین 91 10:54
هر طوری شده مسواک بزنید تا مثل سانای دندونش خراب نشه
مامان صدف
28 فروردین 91 12:17
خیلی کارسختیه. من که اصلا" حوصله این کارو ندارم.
مامان محیا
28 فروردین 91 14:50
مامان صدف. ولش کن. بشین عکس بگیر و وبلاگشو پر کن. مسواک به چه دردش میخوره؟