محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

بدون عنوان

1390/12/10 11:48
نویسنده : مامان محیا
134 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از اینکه محیا رو گذاشتم مهد

رفتم کتابخانه ملی که در کارگاه اخلاق حرفه ای شرکت کنم که اون هم برگزار نشد

اومدم رفتم دندانپزشکی

از اونجا هم اومدم درمانگاه دانشکاه که بدم  شیشه های عینکم رو عوض کنند

بعدش هم اومدم سرکار

الان هم دارم این مطالب رو می نویسم

ظهر میرم سالن تربیت بدنی

ساعت 13 الی 15 هم توی تالار مولوی برنامه هست بمناسبت ولادت امام حسن عسگری

قراره جوایز مارو هم بدن

توی مسابقه والیبال دوم شدیم

آمادگی جسمانی سوم

دو استقامت سوم

توی مسابقه کتابخوانی هم برنده شدم نمی دونم چندم شدم فقط بهم خبر دادن که برنده شدی

خلاصه که جایزه بارونه

همه اینها رو همینجا تقدیم میکنم به محیا گلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هستی
10 اسفند 90 12:26
جایزه هات مبارکه اگه کمک خواستی بگو
مامان دانیال
13 اسفند 90 13:29
عزیزم مبارکه. جایزه ها رو درو کردی. آفرین
محيا كوچولو
13 اسفند 90 21:11
مباركه خاله اين همه جايزه
مامان سانای
21 اسفند 90 8:40
مبارکه