محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

بدون عنوان

1390/11/29 9:08
نویسنده : مامان محیا
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این چند روز که تعطیل بود اتفاق خاصی نیفتاد توی خونه بودیم

 نخ بافتنی خریدیم برای محیا دارم لباس میبافم

جمعه هم از صبح رفته بودیم خونه خاله داشتیم تند تند بافتنی می بافتیم

محیا هم بازی میکرد و خوش میگذروند

توی صحبت هامون با خاله دوسه بار حرف داران پیش اومد

ومحیا یاد داران افتاد و گیر داده بود که باید بریم داران

برگشتنی هم توی راه تا خونه گریه کرد که نمی خوام برم خونمون میخوام برم داران

مبینا رو دوست دارم سجادو دوست دارم امین و دوست دارم

همشونو دوست دارم دیگه دعوا منی کنم

دیوارو خط منیکشم

خیلی دختر خوبی میشم

من هم گفتم:انشاالله دیگه چیزی نمونده تا عید دو سه روز قبل از عید میریم بعد از سیزده برمیگردیم وتو حسابی بازی میکنی و ...

کلی طول کشید که از حس وحال داران بیاد بیرون و به زندگی عادی برگرددنیشخند

یادمون باشه بعد ازاین جلوی محیا حرفی از داران نزنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره مامان نیایش
29 بهمن 90 20:22
سلام خانمی ممنون از حضورت محیا جون رو ببوس شاد باشید همیشه