محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

بدون عنوان

1390/10/26 11:39
نویسنده : مامان محیا
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بعضی همکارای من میگفتند خوش بحالت که وقت داری و برای محیا وبلاک درست میکنی و هر روز سر میزنی و وبلاکش رو بروز میکنی

ما که اصلا فرصت نمی کنیم و وقت نداریم

اولا خدارو هزاران مرتبه شکر که من هم وقت میکنم هم فرصت

دوما هیچ کاری واجب تر و مهمتر از محیا برای من وجود ندارد

من همه کارها رو تعطیل میکنم تا به محیا برسم

اصلا من کار میکنم بخاطر محیا وآینده محیا

کاری که باعث بشه من از محیا غافل بشم هیچ بدردم نمیخوره

اول محیا،  بعد مسائل دیگه

من معمولا اولین کسی هستم که محیا رو از مهد میگیرم

اون وقتی که محیا رو تازه آورده بودم مهد بیشتر اوقات توی مهد بودم

یادمه یک بار آقای شریفی مدیر اداری مان به من گفت :من نمی گم ها دانشجوها میگن

که خانم عابدی  هیچوقت نیست همه اش تو مهده

من هم گفتم :من می تونم همه این حرفا رو تحمل کنم

ولی گریه محیا ودوری از محیا رو اصلا نمی تونم تحمل کنم

دیگه بعد از ان شریفی هم دیگه با من کار نداشت

هر وقت میدید میرم مهد میگفت به امید خدا محیا رو ببوس

در هر حال این هم مطلبیه که دلم میخواد محیا بدونه

که تا هستم و هست دارمش دوست

 

برایت آسمانی خواهم کشید

پر از ستاره های همیشه نورانی


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محیا
26 دی 90 11:47
ای ول... خوشم اومد از شهامتت
مامان صدف
26 دی 90 12:26
آخه کارت درسته.
مامان پارسا
26 دی 90 13:28
سلام آفرین به تو مامان خوب. کار همیشه هست ولی به بچه باید رسید تا اونجا که در توان آدم هست.
عروسکم پرنیا
27 دی 90 11:29
با با خیلی باهوشی باحال دقیقا همین موضوع صحت داره
مامان دانیال
5 بهمن 90 9:39
واقعاً درسته. ما کار می کنیم برای بچه هامون. اونها همیشه و در هر حال باید در اولویت باشن. آخه طفلکی ها که درخواست نداده بودن ما به دنیا بیاریمشون. ما خواستیم که باشن پس باید برای اونها باشیم. موفق باشی عزیزم