محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

بدون عنوان

1390/10/12 13:43
نویسنده : مامان محیا
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

محیا مریض شده سرما خورده

البته همه بچه های مهد سرماخورده اند محیا هم از اونا گرفته

دیروز آورده بودم پیش خودم ظهر موقع خوابیدن بردم گذاشتمش تو مهد

امروز هم تا ظهر خونه بودم ظهر آوردمش مهد  و کمی پیش بچه ها تو مهد بودم

که کلی بچه ها با من صحبت کردند و پارسا میگفت مامان محیا ،محیا منو اذیت میکنه لوگوی منو میگیره و از این حرفها و هرکدام از بچه ها هم همینطور هرکدوم یه سخنرانی میکردند.البته 4تا بچه بیشتر نبودند .

دیروز هم محیا میگه هانا گفت دلم درد میگیره ومن هم بهش گفتم هانا نکنه پی پی داری.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارسا
12 دی 90 14:16
انشالله زود زود زود خوب می شه. برای محیا گلی
مامان صدف
13 دی 90 8:36
زمسونه و سرما خوردگیاش. اصلا خودتو ناراحت نکن. بزرگ میشه یادت میره