محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

شنا کردن محیا

1391/6/29 11:19
نویسنده : مامان محیا
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دیروز با محیا رفتیم استخر

محیا خیلی ماهرانه بدون اینکه بهش یاد بدم روی اب به پشت  میخوابه و شنا میکنه

دیروز وقتی برای اولین بار دیدم که خودش برگشت و رو اب خوابید و داره قشنگ پا میزنه

خیلی خوشحال شدم میشه گفت بهترین لحظه زندگیم بود. واکثر کسایی که تو استخر بودند خوششون اومده بود و هی میگفتند محیا یه دفعه دیگه هم شنا کن

-----------------------

دیروز عصری هم که از استخر برگشتیم و بردمش حمام و بعد از حمام گفتم برو لباساتو بپوش

رفته بود یه تی شرت بنفش پررنگ و یه شلوار بنفش کم رنگ  پوشیده بود  بعد از یکی دو ساعت گفت مامان این شلواره کشش تنگه و اذیتم میکنه

گفتم خوب برو عوضش کن یکی دیگه بپوش

گفت آخه شلواری که به رنگ این  لباسم بخوره فقط همینه

و جالب اینجاست که من به محیا تا حالا در مورد همخوانی رنگها چیزی نگفته بودم.

خدایا به خاطر محیای سالم و با هوشی که به ما دادی  هزاران بار شکرت

خدایا خودت مواظبش باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کسرا
1 مهر 91 11:34
ماشالله به این دختر ها که از کوچکی به فکر این هستند که ست باشن
مامان سانای
2 مهر 91 8:25
سال تحصیلی جدید مبارک
katayon
5 مهر 91 18:50
سلام مامان عزیز محیا جون وبلاگتون خیلی قشنگه و عکساش خیلی راحت و فوری نمایش داده میشه می خواستم بدونم عکسهای محیا جونو از طریق کدوم سایت آپلود می کنین؟ خوشحال میشم اگر آدرس سایت آپلود عکسهاتونو برام ایمیل کنین . با تشکر / موفق باشین/محیا رو می بوسم katayon81@yahoo.com
مامان دانیال
8 مهر 91 8:24
آفرین به محیا . آفرین. خیلی دختر زرنگ و باهوشیه