محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

بدون عنوان

1391/4/14 10:57
نویسنده : مامان محیا
154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خبر اول اینکه امروز ما میریم داران

ممکنه با بابایی بریم و مارو بزاره برگرده وممکن خودمون بریم و بابایی برگشتنی بیاد دنبالمون

خبر دوم هم اینه که امروز بچه های پیش دبستانی مهد، جشن فارغ التحصیلیشونه و جشنشون هم توی تالار جهاد کشاورزیه

وبه ما هم کارت دعوت دادن ساعت ٢ میرم دنبال محیا که بریم جشن

البته توی کلاس محیا تا انجایی که من اطلاع دارم هیچ کس نمیره

ولی من بخاطر محیا که بهش خوش بگذره میرم

و خبر سوم هم اینکه دیروز محیا رو بردم آرایشگاه و جلوی موهاشو چتری کوتاه کرد و یه سشوار هم به موهاش کشید و من هم دیدم  حالا که موهاش سشوار کشیده است بردمش عکاسی که یکی دوتا عکس ازش بگیرم

که عکاسه هم از حالتهای مختلف و با صحنه های مختلف کلی عکس ازش انداخت و بعدش ریخت توی کامپیوتر و گقت ببین هرکدومو دوست داری انتخاب کن

من هم دیدم عکسها یکی از یکی خوشکل تر

دلم میخواست همه رو انتخاب کنم ولی در نهایت ٦ تاشو انتخاب کردم و کلی پیاده شدم و جیبام خالی شد و برگشتم خونه

انشالله از داران که برگشتم عکسها رو میگیرم و میزارم توی سایت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مانی محیا
14 تیر 91 11:26
همه چی مبارک.میبینم که تعطیلات تابستونتو شروع کردی..
مامان کسرا
14 تیر 91 12:29
انشالله همیشه به جشن و مسافرت
مامان کسرا
14 تیر 91 12:30
چقدر خوبه که محیا جون راحت به آرایشگاه میاد انشالله همیشه شاد باشید
مامان کسرا
14 تیر 91 12:31
راستی برای چاپ عکس هات به قیمت مناسب یک آدرس دارزم خواستی به ایمیلت میفرستم


بفرست
مامان دانیال
18 تیر 91 8:57
می بینم که انقدر دانشگاهت تعطیلات رو اعلام نکرد که شما خودتون دست به کار شدید و واسه خودتون تعطیل کردید
همیشه به سفر و شادی. منتظر عکسهای محیا جون هستیم


آره واقعا
مامان صدف
20 تیر 91 13:12
خوش بگذره. حالا کی برمیگردی؟