محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

بدون عنوان

1391/3/27 12:07
نویسنده : مامان محیا
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میخواستیم پنجشنبه بریم داران با مهرناز و مامانش ،حتی به مهرناز هم قول داده بودم که جاهای مختلف ببرمش و بگردونمش و حسابی بهش خوش بگذره واین هفته رو مرخصی گرفته بودم بعدش اومدم جلوی مهد و مادرا گفتند که 14 به بعد تعطیله و بمون همون موقع برو و به مادرم هم زنگ زدم و گفت فقط گیلاسا رسیدن و بقیه میوه ها هنوز کامل نرسیدن و ... خلاصه عوامل مختلف دست در دست هم دادن و ما را از رفتن به داران منصرف کردند که امروز هم با آنکه مرخصی گرفته بودم اومدم سر کار

 --------------------------------

این دور روز خونه  استراحت کردیم و غروبا رفتیم پارک

 -----------------------------------

طبق پیگیری های بعمل آمده در مورد 100 تومن کمک هزینه

 مهد که بما میدادن قرار شده 3ماه ندن و بعداز سه ماه

 ماهی 70 تومن بدن بخاطر اینکه ماهی 30 تومن پارسال

 اضافه داده بودن و این سه ماه رو نمیدن که جبران پارسال

رو بکنند یعنی در واقع بعد از این ماهی 70 تومن

و سه ماه هم هیچی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محیا
27 خرداد 91 12:22
من که بهت همینو گفته بودم.. گفتی نه دیدی
مامان محیا
27 خرداد 91 12:23
تازه تعطیلات از نیمه تیر تا اول مرداد نیست. شنیدم که از اواسط مرداد یعنی 12 مرداد شروع میشه تا 4 شهریور. که با حساب تعطیلات عید فطر میشه 23 روز
مامان دانیال
28 خرداد 91 12:16
واقعاً جای تأسف داره
مامان دانیال
28 خرداد 91 12:19
واقعاً جای تأسف داره. هرسال دریغ از پارسال. البته درباره تعطیلات باید اعتراض کنیم چون تو تعطیلات که نمیشه مسافرت رفت.
ستاره زمینی
28 خرداد 91 22:09
مامان صدف
11 تیر 91 10:35
حالا معوقه ها رو میدن یا نه؟


انشاالله