محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

13/12/90

1390/11/15 9:37
نویسنده : مامان محیا
604 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه توی دانشگاه جشن ازدواج دانشجویی بود ما هم دعوت بودیم اومدیم

برنامه خوبی بود آقای دهنوی برنامه گلبرگ هم اومده بود صحبت هاش هم مفید بود

میگفت خانمهای محترم لطفا به همسرانتان احترام بگذارید

وقتی صداش میکنید دادنزنید:اکبر

بعدش اون هم در جواب بگه :ها چی میگی

بگید اکبر آقا

ایشون هم بگه جونم مریم خانمنیشخند

خانه رو محل آرامش قرار بدهید طوری که مرد پروازکنان به سمت خانه بیاید

حضرت علی (ع) میفرمودند من وقتی وارد خانه میشوم و فاطمه را می بینم

تمام غم واندوه از دلم بیرون میرود

فاطمه چیزی از علی درخواست نمیکرد

میترسید علی نتونه تهیه کنه شرمنده بشه

خلاصه خیلی از حضرت علی و فاطمه گفت  ( ما حاضریم مثل فاطمه باشیم به شرطی که همسرانمان هم مثل علی باشند.)اینو من میگم

 البته شوهر من واقعا آدم خوبیه یه چیزی تو مایه های حضرت علینیشخند

واز خانمهای محترم خواست که به شوهرانشان توجه کنند که خدای نکرده سر و گوش آقایان مظلوم از بی توجهی نجنبد.

سفره عقد هم انداخته بودندو از آتلیه اومده بودند از عروس دامادا عکس مینداختند

که من و محیا و باباش کلی عکس انداختیم

قراره که قابش کنند و بدند

البته من با دوربین خودم هم انداختم

محیا هم میگفت بریم بچه های مهد رو هم بیاریم

که من گفتم مهد تعطیله

قبول نکرد

بردمش تا دم در مهد نشون دادم که تاریکه وتعلیله و درش هم بسته است.

بلاخره راضی شد

توی تالار هم خیلی بهش رسیدند

همکارای برگزار کننده  موز وکیک و شیرینی هم بهش دادند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محیا
15 بهمن 90 9:43
چه خوب خوشبحالتون...خدا براتون نگهش داره
پریسا مامی صدرا و صهبا
15 بهمن 90 9:49
سلام آموزش طراحی تقویم سال 91 را شروع شد http://noruz1391.niniweblog.com/
مامان پارسا
15 بهمن 90 11:30
تا باشه همیشه از این خوشی ها
مامان سانای
16 بهمن 90 15:51
ایشالله عروسی محیا


ممنوم مامان سانای
انشا الله عروسی سانای