محیامحیا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

محیا یعنی تمام زندگی

6/10/90

1390/10/6 14:33
نویسنده : مامان محیا
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز خیلی برف میومد

خواستم از محیا عکس بگیرم ولی شدت برف نگذاشت

وبالا هم که داشتم میومدم ماشین لیز خورد ولی به سختی تونستم کنترلش کنم خداروشکر

یک چیزایی هم در مورد محیا بنویسم که یادگاری بمونه

محیا این روزها خیلی سوال می کنه حتی یه سوالایی که از تخصص من خارجه

مثلا دیروز کنتور برقو که دیده میگه اون چیه

گفتم کنتور برقه

گفتش برای چی گذاشتن

گفتم برقی که ما استفاده میکنیم چراغایی که روشن میکنیم هرچقدر که روشن میکنیم اونجا ثبت میشه و بعدا باید پولشو بدیم

گفت کی ثبت میکنه

گفتم کسی ثبت نمیکنه خودش ثبت میشه

گفتش خودش چه جوری ثبت میشه

گفتم چه میدونم یکسری سیمی چیزی وصل کردند که ثبت میکنه دیگه

یک سوالی که من خودم تا حالا به ذهنم نرسیده بوددر موردش بپرسم

آخرش بهش گفتم هر موقع دایی مهدی رو دیدیم بهش میگم در موردش بهت بیشتر توضیح بده چون که اون برق خونده بیشتر میدونه

محیا هم گفت باشه.

صبح هم که داشتیم میومدیم

برف میومد و برفها میریختند رو شیشه ماشین وسر میخوردند پایین

محیا پرسید چرا برفها میافتند پایین و وانمیایستند رو شیشه

که کلی در موردش توضیح دادم که راضی شد.

اگر شد بعد از ظهر از این هوای برفی عکس میگیرم و فردا میزارمش رو سایت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صدف
7 دی 90 9:02
محیای کنجکاو